0 oy
171 göst.
Diğer kategorisinde (321 puan) tarafından
Adetime iki gun var normal test yapsam cikarmi acaba erken gebelik testi 300 tl olmus onu suan alamam gibi normal test aldm merak ediyorum iki gündur adet sancim vardi suan yok hic birseym iki gun var yapsam cikarmi gunumun gecmesinimi beklesem

2 Cevaplar

0 oy
(837 puan) tarafından
300mu nerde yaşıyon öyle pahalı varsa çıkar bı yap 
-Reklam-
0 oy
(3,856 puan) tarafından
Erken gebelik testi ile 1 hafta öncesinden denemiştim gebe çıkmıştım

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 240 göst.
7 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Asel_34 (321 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 180 göst.
20 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde nerminin annesi (1,168 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 142 göst.
7 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Asel_34 (321 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 265 göst.
8 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...