0 oy
272 göst.
Diğer kategorisinde (2,385 puan) tarafından
Gosteri videosu cekmistm 1 saatlik silmedigime de eminim ama yok bulamiyrm silinenlerde de yok bilen var mi ya yardimci olabilir mi

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çöp kutusu na bak yada dosyalar dan resim lere gir bak 
(2,385 puan) tarafından
Yok oralarda da
-Reklam-
0 oy
(9,268 puan) tarafından
Kaydı başlatmayı.unuttmusundur bir kaç kere benimde başıma geldi.
(2,385 puan) tarafından
Yok vardi video izledik hatta
0 oy
(389 puan) tarafından
Yedekleme yapiyorsa google fotoğraflarda vardir belki bi de oradan bakin
(2,385 puan) tarafından
Yok orada da ya özellikle oraya baktm hani silinse orada kalır diye ki oranin cöp kutusunda da yok
(389 puan) tarafından
Başka aklıma gelmedi inşallah bi yerden cikar :)
(2,385 puan) tarafından
Ins ya bakmadgm yer yok sıcagn altında bir saat cektim ona yaniyorum
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Dosya yoneticisi uygulamasına bak bi 
0 oy
(1,217 puan) tarafından
Bazen hafıza çok doluyusa cekilennler ya kayt olmuyor yada başka dosyada kalıyor belki kayt edip sandnz olmamıştır 
(2,385 puan) tarafından
Izledim ama kayitliydı yani hangi dosyqda kaliyor ki

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 176 göst.
16 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Bencee (1,231 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 752 göst.
+1 oy
5 cevap 386 göst.
+2 oy
9 cevap 559 göst.

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,812 cevap

367,243 kullanıcı

...