Bir mola keyfiside ben vereyim, öyle lüks sunum yok ben de böyle
Ihlamur zamanı:p
Gitarın parcalansin o ne biçim kupa hahaha
Kupası müzik çalgı çenği neymiş lüks değilmiş kaçımızda öyle bardak var hadsiz
ama fiincana bayildimmm ebus
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın