kollarimı hep tirmaladi pislik çok seviyorum ya
Ayyyy bunu yesinler yaaaaaaaaa eridim resmen buda benim oğluşum
Bunu şimdi show habere atarız
Dışarda sevmelik de evde no no:)
Yatışa bakılırsa yakında kocanı evden kovar sahiplenmiş iyice.
1,512,685 soru
24,672,319 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın