yok anam uyumuyor yarin doktora goturcem grce 4.20de uyudu 6da kasilma nobeti oldu ciglik cigliga uyandik kendi yatmasi gerekirken tavcancikla filcik yatiyor .d.d
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın