yok anam uyumuyor yarin doktora goturcem grce 4.20de uyudu 6da kasilma nobeti oldu ciglik cigliga uyandik kendi yatmasi gerekirken tavcancikla filcik yatiyor .d.d
1,512,746 soru
24,673,316 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın