0 oy
760 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Kızlar kışın sağlıklı olmuyor ya patlıcan kabak vs alıyor musunuz ne zamandır bişey almıyorum ama karnıyarık yapayım dedim alsam çok mu zararlı ki

23 Cevaplar

+1 oy
(11,233 puan) tarafından

Hormonlu diyemi almıyorsunuz:D

Yazın aldığın sebzeler hormonlu değilmi yani bu hormonsuz sebze meyveyi ne sanıyorsunuz ki siz :woot:

(7,934 puan) tarafından
Artıladım :))
(11,233 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ❤
(7,934 puan) tarafından
Çok doğru bir yorum ❤️
(11,233 puan) tarafından
❤☺☺☺❤❤❤❤❤❤❤❤。・:*:・(✿◕3◕)❤
-Reklam-
0 oy
tarafından
Alıyorum neden almıycam:) 
(1,796 puan) tarafından
Canım hormonlu zararlı oluyor diye
tarafından
Ne hormonlu değil ki herşey öyle
0 oy
(6,806 puan) tarafından
Kışın yaz sebzesi almıyorum buzluğum ve derin dondurucumda var zaten karnıyarıklık o yüzden al diyemem tadı nasıl bilmiyorum çünkü 
0 oy
(16,096 puan) tarafından
Valla buzlugumdan kullaniyorum genelde ama arada nadirde olsa aldigim oluyor
(1,796 puan) tarafından
Bu sene koyamadim rahatsızdim
(16,096 puan) tarafından
Ben arada aliyorum valla. Ogluma sabah krep yapiyorum mesela kabakla
0 oy
(5,842 puan) tarafından
Ben bı değişiklik görmüyorum alıyorum tabi 
(1,796 puan) tarafından
Hmm anladım canım
0 oy
(8,931 puan) tarafından
Canım isterse alıyorum valla 
(1,796 puan) tarafından
Hmm peki çocuklar yiyor mu daha çok çocuk için düşünüyorum aslında vermeden mi diye üç yaşında
(8,931 puan) tarafından
O konuda birşey diyemem gülüm patlıcani benim oğlum yemiyor kabak filanda yazdan buzluğa attım öyle kullanıyorum
0 oy
(9,394 puan) tarafından
Ben direkt kış sebzeleri yiyorum. Yaz sebzelerinden dolaba koymuştum. Bitmeye yaklaştı baya. 
0 oy
(27,103 puan) tarafından
Çok canın çektiyse al..ama tabi en güzeli mevsiminde yemek. 1 seferden bişey olmaz ya 
(1,796 puan) tarafından
Aslında can çekmesi değil de yemek bulamıyorum sıkıldım ayni yemeklerden
(27,103 puan) tarafından
Arada aliver o zaman brnce
0 oy
(64,939 puan) tarafından
onlari almıyorum da salatalik dometes alıyorum 
0 oy
(17,478 puan) tarafından
Çocuklar patlıcan yemiyor eşim de yemiyor kendim için alıyorum Ocak da közlüyorum kahvaltı için 

Karnıyarık için denedim yazdaki tadı vermiyor 
0 oy
(6,532 puan) tarafından
Kis sebzesi aliyorum. Bugun pazara gittik pırasa, brokoli,karnabahar,kereviz ,havuc,mor lahana ve beyaz lahana aldim.

Her meyve ve sebze mevsiminde guzel bence. 

Kabak ,patlican falan suan pahali ve lezzetsiz. Patlican icin biber ,domateste almak lazim onlarinda tadi yok.
0 oy
(9,053 puan) tarafından
Patlican buzlugumda var kabak bir kez aldim kavurmasini yapiyorum diye zaten dogal ne var ki
0 oy
(8,044 puan) tarafından
Genelde yazın dolaba atıyoruz da aldığımız tabi ki oluyi
0 oy
(32,624 puan) tarafından

Gocam manav saygılar :ninja:

0 oy
(657 puan) tarafından
Patlican degilde kabak aliyorum biliyorum zamani degil ama sebze konusunda esim pek kis sebzelerini sevmez mecburum
0 oy
tarafından
Eee ne yiyorsunuz kışın  
0 oy
(2,900 puan) tarafından
Valla bende alıyorum hepsini ama salatalık almam kışın kokusu bı garip oluyor 
0 oy
(2,607 puan) tarafından
Kabak patlican salatalık domates almiyorum en hormonlu onlar çünkü  sos yapıyorum yazın diğerleri olsa hoş olmasa hoş aramam bakliyat et sebze balık agirlikli besleniyoruz
0 oy
(1,476 puan) tarafından

Pahalı olduğu için almıyorum :D

0 oy
(1,043 puan) tarafından
Buzluktan kullanıyorum olmasaydı alırdım 

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 283 göst.
0 oy
9 cevap 860 göst.
0 oy
10 cevap 333 göst.
0 oy
0 cevap 113 göst.
11 Nisan 2026 Ev & Yaşam kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...