0 oy
760 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Kızlar kışın sağlıklı olmuyor ya patlıcan kabak vs alıyor musunuz ne zamandır bişey almıyorum ama karnıyarık yapayım dedim alsam çok mu zararlı ki

23 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben alıyorum valla canm
-Reklam-
0 oy
(4,743 puan) tarafından
Ben almıyorum almak istemiyorum ama eşim domates, salatalık alıyor. Onların da hiç tadı bile olmuyor 
0 oy
(3,898 puan) tarafından
Canim çektikçe alırım qlmamak daha iyi tabi ama kış sebzeleri de hep gaz yapıyor 

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 283 göst.
0 oy
9 cevap 860 göst.
0 oy
10 cevap 333 göst.
0 oy
0 cevap 113 göst.
11 Nisan 2026 Ev & Yaşam kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...