Bir şey olur mu bilmiyorum ama ben senin yerinde olsam komşularıma birer tabak götürürüm biter hemde sevaba girmiş olursun ben çok yapınca veriyorum komşulara
1,512,676 soru
24,672,177 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın