Benimki 3 yaşında bir haftadır SÜBHANEKE öğreteyim diye uğraşıyorum benimle tekrar ediyor kendin oku hadi diyince Bismillahirrahmanirrahim Sübhaneke Ceddük Amin diyor
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın