Kira veriyolarda senin evine vermiolarki evini. Seyini niye kullandinlar onlari gec kaynanan bile terasta hali yikim falan diye gelemezli. Yani seni. Musaden olmadan. Sonucta senin evin. mesela benim evimin balkonu yok ust dairelerin var. Ben diyememki gelim sizin balkonu kullanim ne alaka
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın