0 oy
164 göst.
Diğer kategorisinde (5,570 puan) tarafından
Benim oğlum 3 yaşında doğduğundan beridir şartlı sağlık yardımı alıyorum. Şimdi 3 haftadır bir de bir tane kızım oldu. Onun da tekrar kaydını yapmam lazım mı yoksa kendi kendine olur mu parası öyle yatar mı?  şartlı sağlık yardımı alanlar bilgi verirse sevinirim

1 cevap

0 oy
(54 puan) tarafından
Nasıl bişi bu canım nerden başvuru yapılıyor ve şartları ne
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 267 göst.
25 Kasım 2023 Diğer kategorisinde _erkenci_kus (835 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 190 göst.
0 oy
1 cevap 227 göst.
0 oy
2 cevap 199 göst.
11 Temmuz 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Eda343434 (32 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,520 soru

24,670,290 cevap

367,215 kullanıcı

...