Bence taze daha güzel ya. Ama ben çok sevdiğim için bekleyince bile bayıla bayıla yerim. Hatta annem bana konserve yaptı doğumumda yanıma geldiğinde getirecek o zaman yicem
1,512,640 soru
24,671,649 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın