Bardak güzelmiş de ben şeye takıldım.
Eskinin 1 milyoncuları 35 liracı mı olmuş? Gerçekten böyle mi diyolar
Güzelmiş canım güle güle kullan ben de sürekli mutfak eşyası alıyorum Biz kadınların geneli böyle herhalde
1,512,190 soru
24,666,047 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın