kizlar tahmin edin nekadar aldım hepsini
Yalnız tulumlar aşırı güzel kışlık hayırlı olsun bebise kaça aldınız 50 mi
Orası neresi bende alışverişe geleyim
Kız biz 20 TL'ye çerez alamiyok öğün ben bir tuluma 110tl verdim içi yünlü
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın