0 oy
206 göst.
Diğer kategorisinde (20 puan) tarafından
Kızlar 2 buçuk ay önce sezeryan oldum ama ondan sonra hala adet olmadım gebelik testleri zaten negatif çıkıyor da sizde oldu mu böyle bir şey 

5 Cevaplar

0 oy
(1,209 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ben tam 1 yıl 1 ay sonra oldum tam doktora gidecektim o ay oldum cok şükür :))
-Reklam-
0 oy
tarafından
5 ay olmadım canım kimileri 1 sene boyunca olmuyor normal yani 
0 oy
(9,421 puan) tarafından
Kişiye göre değişir ben hemen oldum kimisi 2 seneye yakın olmuyor 
0 oy
(10,293 puan) tarafından
2 ayligiz daha olmadim
0 oy
(1,334 puan) tarafından
4 ay oldu doğum yapalı ama hala regli olmadım 

İlgili sorular

+3 oy
13 cevap 778 göst.
17 Mart 2025 Diğer kategorisinde Kadinca_5498908 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 195 göst.
28 Haziran 2023 Aile & Aşk kategorisinde 2935 (789 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 379 göst.
20 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Karadenizin incisi (14,399 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 148 göst.

Kategoriler


1,512,521 soru

24,670,309 cevap

367,215 kullanıcı

...