0 oy
301 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Anlık yetiştirmeye çalışıyorum galiba az kaldi:D

image

4 Cevaplar

0 oy
(8,152 puan) tarafından

Emeğine sağlık canım 

Annem çok yapardı hende göbekli göbekli geniş 

Ama ben yapmadım hiç göz emeğine yazık 



Kızlarımla kurabiye yaptık bakalım  nasıl olacak ilk defa bunu yaptım aparatı yoktu ama krem santi sıkacağı ile denedim:D

Kucuk olanlar kizlarimin eseri heves ediyolar

olsugu kadar artık bakalım pişince şekli tadı ne olacak 

image


tarafından
Ohhhh afiyet şifalar olsun canım ellerine sağlık
(9,269 puan) tarafından
Kız bu kurabiyeler bu kadar uzunmu oluyoduki :D
(8,152 puan) tarafından
Hahahahah halbuki küçükler kameradan çok uzun cikmis
Aman ilk deneyim.sende yani:) post acicam hadi gel.bak jdjdjdj
-Reklam-
0 oy
(9,425 puan) tarafından
Dantel sevmiyorum ya kalın işler benim için daha iyi ama şu ara hiç canım istemiyor oğlana yelek başlamıştım duruyor öyle. Şimdi kizada en azından bı tane yelek ceket bişey yapayım diyorum yapamam heralde
tarafından
Bnde sipariş yapıyorum canim
(9,425 puan) tarafından
Maşallah abla bende bebek yeleği falan yapıyordum sipariş bı ara
0 oy
tarafından
Afiyet olsun canım kolay gelsin anlık süt kaynattim soğumasını bekliyorum bende yoğurt mayaliyacam☺
0 oy
(9,461 puan) tarafından
Ay benimde yapasım geldi ama hiç yapmadım denesem beceririm diye düşünüyorum:) ellerine sağlık
(20,948 puan) tarafından
Sen bensin :D
Bu arada hiç sormuyorsun tabi bende ne hayırsız çıktık :)))
(9,461 puan) tarafından
2 gündür aklımdasın yazacağım diyorum unutuyorum:)) yarın görüşürüz❤

İlgili sorular

+1 oy
21 cevap 979 göst.
0 oy
3 cevap 171 göst.
5 Nisan 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Atlaskalbim (9,736 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 248 göst.
+1 oy
10 cevap 545 göst.
28 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Eemineninanesi (499 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...