Tabiki kullan ben şimdiye kadar bir zararının olduğunu duymadım. Yengem ilk 1 ay kullanmadığı için bebeğini 5 aylıkken kaybetti omuriliği gelişmemiş ti bebeği beyni dışarıdaydı bağırsakları öyle :-(:-( doktor folik asit kullanmadığı için olduğunu söyledi
1,512,152 soru
24,665,629 cevap
366,960 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın