bir ara is başvurusu yapmaya gitmiştim türbanlı kabul etmiyoruz dediler ondan sonra çocugumun bezi dısında asla ordan birşey almadım bide üstüne bunu yapmış allah belâlarını versin şikayet etmeyi bilmiyorum belki siz biliyorsunuz diye atıyorum buraya
1,512,359 soru
24,668,206 cevap
367,112 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın