bir ara is başvurusu yapmaya gitmiştim türbanlı kabul etmiyoruz dediler ondan sonra çocugumun bezi dısında asla ordan birşey almadım bide üstüne bunu yapmış allah belâlarını versin şikayet etmeyi bilmiyorum belki siz biliyorsunuz diye atıyorum buraya
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın