İlkdefa yaptım çok güzel.oldu amaasrafli bir daha yapmam belkide sizde her gün iftara tatlı yapanlardanmisiniz
Ağlayan pasta yapcam
Afiyet olsun canım. Tatlısız yaşayamayanlardanım
bu da benden ⚘
1,512,653 soru
24,671,890 cevap
367,297 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın