İlkdefa yaptım çok güzel.oldu amaasrafli bir daha yapmam belkide sizde her gün iftara tatlı yapanlardanmisiniz
Ağlayan pasta yapcam
Afiyet olsun canım. Tatlısız yaşayamayanlardanım
bu da benden ⚘
1,512,582 soru
24,671,077 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın