Ben geçen ıspanakla peyniri karıştırdım baktım yufka yetersiz geldi gerisini buzluğa koydum bi daha yufka aldığımda çıkarıp yaptım tadı kötü değildi
1,512,621 soru
24,671,375 cevap
367,279 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın