Gurbette deilim ama kimse de yok sayılır valla eşim de vardiyalı çalışyo akşam 9 çeyrek gibi gelck
Bebeğime de bnden başka mim bakacak zaten
ben olacağım kısmetse şuan hamileyim şubatta Doğum kısmetse Mart’tan sonra yalnız kalacağım eşim asker nasıl olacak merak ediyorum tek başıma buralarda
1,512,752 soru
24,673,360 cevap
367,398 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın