Gurbette deilim ama kimse de yok sayılır valla eşim de vardiyalı çalışyo akşam 9 çeyrek gibi gelck
Bebeğime de bnden başka mim bakacak zaten
ben olacağım kısmetse şuan hamileyim şubatta Doğum kısmetse Mart’tan sonra yalnız kalacağım eşim asker nasıl olacak merak ediyorum tek başıma buralarda
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın