Kızlar yaşadığım şeyler sonucunda ciddi psikolojik sorunlar yaşıyorum öfke kontrolü olsun gecmisi düşünüp düşünüp sinir krizleri geçirmek olsun . Bir psikolog buldum seans ücreti 200 haftalık. İyi gelirmi aranızda deneyimliyen varmı yani . Bir de bir sorunum yokki 2_3 sorunum var hangisini çözmeliyim nerden anlatacağım bilmiyorum da . Deneyimi olanlardan öneri istiyorum
1,512,803 soru
24,674,011 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın