0 oy
228 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,799 puan) tarafından
Bi bendemi var bu . Adetim yaklaşınca baş ağrısı gerginlik stres panik bi iştahım açılıyor bi kapanıyor. Adet olana kadar resmen psikolojim bozuluyoya.  Ama adet olunca vücudum rahatlıyor sakinlik geliyo . 

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bu ben :d şuan herhalde bir haftadan fazla var olmama hayattan beziyorum resmen bide emin oldugum halde hamilelik korkusu oluyo takıntılı ruh hastaları gibiyim tüm gün surat asık 
-Reklam-
0 oy
(144 puan) tarafından
Bendede oluyor esimle sürekli kavga ederim ufak tefek şeylere
0 oy
(7,343 puan) tarafından
Suan ben hafta sonu olcam oyle gerginim sinirli agresif hayattan kopuyorum resmen  olunca rahatliyorum
0 oy
tarafından
+ben ama her ay olmuyor bu oldugu zaman da cileden cikiyorum
0 oy
(7,369 puan) tarafından
Sanırım beni tarif etmissin
0 oy
(1,834 puan) tarafından
Bende oyleyim 2 hafta önceden basliyor. Sinieli stresli asiri gergin oluyorum insan gormeye katlanamiykrum resmen hersey ustume geliyor. Adet oldummu rahatliyorum neden boyle ya. 
0 oy
(5,213 puan) tarafından
Benimde öyle bi hafta önceden heryere heekese saldırıyorum aşırı asabi oluyorum
0 oy
(800 puan) tarafından
Bendede oluyor. Aşiri agresiflesiyorum ve tahammulsuzlesiyorum hic sevmiyorum bu huyumu

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 278 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde Karanfil27 (30 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 206 göst.
+2 oy
12 cevap 549 göst.
+1 oy
7 cevap 460 göst.
17 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde Prensannesi26 (248 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...