Bu ay sonu oğlumun doğum günü kızlar 1 yaşımıza giricez inşallah❤️ menümüz şu şekil nasıl sizce eksik veya fazla olan şeyler varsa söylermisiniz ?
Çok karısık degıl mı kac kısı gelıcek
Güzel bence kaç kişilik olacak
Eee daha ne olsun
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın