Bu ay sonu oğlumun doğum günü kızlar 1 yaşımıza giricez inşallah❤️ menümüz şu şekil nasıl sizce eksik veya fazla olan şeyler varsa söylermisiniz ?
Çok karısık degıl mı kac kısı gelıcek
Güzel bence kaç kişilik olacak
Eee daha ne olsun
1,512,646 soru
24,671,738 cevap
367,292 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın