0 oy
198 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (734 puan) tarafından
Son birkaç aydır çok sık hastalanıyorum. Benden direk bebeğimede geçiyor hastalık. 1.5 yıldır emziriyorum hiç takviye gıda kullanmadım. İçeriği temiz kullanıp memnun kaldığınız takviye gıda önerirmisiniz hanımlar? 

1 cevap

0 oy
(1,381 puan) tarafından
Bende daha adam akıllı başlamadım ama solgar vitamin kullanmayı düşünüyorum aldm B12 sini aynı zamanda süt arttırıcı olarak öneriyor bazı doktor ve Emzirme danışmanları
(734 puan) tarafından
Ne kadar süre kullanılıyor biliyor musun canım? Fiyatı biraz fazla geldi bana
(1,381 puan) tarafından
Canım günde 6 tablet içinde 250 tane var ben eczanede 270 tl ye aldm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 295 göst.
0 oy
3 cevap 188 göst.
0 oy
3 cevap 240 göst.
0 oy
6 cevap 422 göst.

Kategoriler


1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...