Kızlar bende bu yastıktan var da kağıtta 2 aylıkken sırt üstü yatırılır falan yazıyor reflü riski azalıyormuş ama ben neresine yatırcam kafasını koysam çok yukarda olmaz mı bebeğimin kafası? Var mı kullanan fikri olan?
1,512,558 soru
24,670,801 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın