Kızlar bende bu yastıktan var da kağıtta 2 aylıkken sırt üstü yatırılır falan yazıyor reflü riski azalıyormuş ama ben neresine yatırcam kafasını koysam çok yukarda olmaz mı bebeğimin kafası? Var mı kullanan fikri olan?
1,512,562 soru
24,670,869 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın