0 oy
602 göst.
Diğer kategorisinde (16,378 puan) tarafından
Kırmak istemiyorum. Yanlış anlar mı uzulur mu onu da bilemiyorum. Elimdeki telefon bosa cıktı. Tamire gönderdim sarz için kapanıp duruyordu. Basit bir arızası varmış ama haloldu. Telefon oldu cillop gibi. Bu telefonu annem almıştı bana. Anneminde telefonu bozuldu gitti gidiyor. Bunu göndersem darılır mı acaba. Yenisini aldı eskiyi bana attı gibi.? Oyle huyu yoktur ama insanlar yas aldıkca neye alınacakları belli olmuyor. Olsada keske en son cıkanından alsam kurban olsun ona telefon fakat calıamıyorum bende daha. Darılır mı bilemedim. 

11 Cevaplar

0 oy
(65,032 puan) tarafından
agzini yokla.once kardesin söylesin yada agzini arasin
(16,378 puan) tarafından
Kardesime dedim. Sanmıyorum ama bikemiyorum da dedi.
(65,032 puan) tarafından
ee sorsun iste☺️
(16,378 puan) tarafından
Bir yoklasın olmadı o. Yada direk sorayım yarın.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Niye yanlış anlasın canım durumun belli hatta sevınır bence onu düşündüğün için
(16,378 puan) tarafından
Bilmiyorum. Yas aldıkca sanki herseyi takar oldu.
0 oy
tarafından
Neden darilsin ki hem onunki de bozuk mus
(16,378 puan) tarafından
Evet baya da eski bir model. Benimki ona göre cokcok yeni bir model gönderecegim.
0 oy
(564 puan) tarafından
Ay bilemedim olada bilir olmayadabilir 
(16,378 puan) tarafından
Heh bende bu kıvaödayım
0 oy
(2,954 puan) tarafından
Acıkla anne yenıbalınca bu kenarda duruyor işe yarasın senınkıde bozuk hedıyeyı hedoye etmek sünnettir de ver:)❣️
(16,378 puan) tarafından
Aha bu da güzel bahane he. Dinden girersem kabul eder =D
(2,954 puan) tarafından
Gir canm yanlış degıl:)hedıyeyı hediye ettt❣️
(16,378 puan) tarafından
Kaedesim soracak canım. Bu gun caktırmadan
0 oy
(6,043 puan) tarafından
Ee sen ne kullanacaksın 
(16,378 puan) tarafından
Yeni telefonum var.
(6,043 puan) tarafından
Hı yeniyi annene ver, vaktinde o da sana almış. Belki kabul etmez eskiyi alır
0 oy
(1,193 puan) tarafından
bunda yanlis anlasilacak birsey yok bmce canim annenle konusurken anne senin telefon bozuldu ya istersen bnim telefonu veriyim onu kullan de direk bunda kötü birsey yokki bnce
(16,378 puan) tarafından
Yaalanınca tuahaflasıyorlar ya ondan bir dusundum bakakım kardeşm soracak bu gun
(1,193 puan) tarafından
yok kiz tabi annenle baglantiniz nasil bilemem ama bn anneme herseyi soylerim hic cekinmem
0 oy
tarafından
Kız nie darılsın iyi düşünmüşsün bişecik dmeez inş merak etme 
(16,378 puan) tarafından
Kardesim soracak bakalım. Bürsey demezse cam taktırcam kılıf alcam. Kutuyla göndrcem
0 oy
(10,061 puan) tarafından
Yapılmış zaten yeni Bi kırılmaz cam kılıf tak ver güle güle kullansn
(16,378 puan) tarafından
Bende oyle dusunuyorum
0 oy
(3,819 puan) tarafından
Bnm telefonum vardı onu anneme verdim kızım ekranını kırmıştı annemin de ihtiyacı vardı telefonu bozulmuştu arayan kişinin sesi var görüntüsü yoktu kim arıyor diye onu verdim eşim Doğum günümde bana aldı niye kırılsın. İhtiyacı varsa daha çok sevinir
(16,378 puan) tarafından
Ihtıyacı var su an. Telefon bakıyor. Bosu bosuna para vermesın dıyorum
(3,819 puan) tarafından
Yani ver ksdincagiz kullansin
0 oy
(2,563 puan) tarafından
Çaktırmadan laf arasında soe tepkisini anlarsın şakayla karışık şöyle 
(16,378 puan) tarafından
Kardesım soracak bu gun caktırmadan

İlgili sorular

+3 oy
21 cevap 1,291 göst.
0 oy
13 cevap 506 göst.
3 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde gulistaN_18 (10,168 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 385 göst.
0 oy
3 cevap 466 göst.
1 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Asude3434 (2 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...