Bakım ayligi için raporda ağır engelli veya bakıma muhtaçtır kısmı işaretli olması gerekir. Bakicisi eşin olsun maasida o alsın. Ama gelirler hesaplanır. Yani evin kendinin, ceya eşinin maaşı yüksek ise aylık kesilir.
1,512,558 soru
24,670,818 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın