0 oy
158 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
8 aylik oglum doktorun yaninda kendini sıktı kan aldi doktor demir eksik cikti  bu hareketi takip et sureklinyapiosa moroljiye gondericem dedi 15 gun sonra tekrar cagirdi kendini sıkıyor sürekli kizlar ya 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bakarmsinkz kizlar
-Reklam-
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Nasıl sıktı canım kasılma gibimi tam olarak anlatır mısın 
tarafından
Hani boyle ellerini yumruk yapar titretirsin kendini sinirlenirsin gibi öyle yapio surekli canim
(5,441 puan) tarafından
Hm bu hareketi yaparken gözleri nasıl,sabit mi kalıyor bir yerde yada kayıyor mu yada normal mi
tarafından
Bazen kapatiyor bazen sabit bakiyo
tarafından
Ya bide bi ara düstu lafa üstü tomografi falan cekildi ama eşim korkuttu beni acaba ondan sonrami yapmaya bu hareketi diyr bi tedirgin olduk
tarafından
Mesela bak smdi kendini sıktı sonra alkis yapmaya basladi surekli yapiyor ama yaninoyun oynarken muzik dinlerken yemek yerken bezini degisirken
(5,441 puan) tarafından
Canım bencede sen bir çocuk nöroloji den randevu al, mutlaka götür asla ihmal etme,he birşeyde olmayabilir o zaman için rahatlar ama Allah korusun birşey cikarsada bebekken tedavisi daha kolay bizim ailede bu nörolojik hastalıklar var az çok biliyorum canım
(5,441 puan) tarafından
Canım Dr götür belki birşeyi yoktur,ama varsada Allah korusun kafaya alınan herhangi bir darbe, düşme yada genetik oluyor genelde bu nörolojik hastalıklar
tarafından
Bubtarz kendini sıkma olarak varmi bildiginiz acaba ne blim cok tedirgin oldum 15 gunu beklemedenmi gotursem acaba
(5,441 puan) tarafından
Canım benim kuzenlerim de var beraber büyüdüğümüz için çok şahit oldum,canım bu hastalığın çok çeşitleri var,bazıları bayılarak kasılıyor,bazısı bilinci açık gözü dalıyor bazıları kendini sıkıyor kasıyor  bu şekilde oluyor,ve bunlara nöbet deniliyor çok çeşitleri var,belki çocuğunda birşey yok huy yapmista olabilir ama götür mutlaka bir eeg çektir ihmal etme derim bak Dr bile götür demiş
tarafından
Doktor 15 gun sonra tekrar gel demir ilacini kullandikca yine devam ederse norolojiye gondercem dedi evet canim ama ben smdi 15 gunu beklommi yoksa direk gotureyimmi  cok sagol bu arada cevaplarin için
(5,441 puan) tarafından
Rica ederim canım,bence bekleme sen şimdiden nöroloji den randevunu al yada götür canım.
0 oy
(12,998 puan) tarafından
Peki doktor neyden şüphelendi ne olabilir dedi benimde küçücüken kendini sikardi şimdi 3 yaşında konuşmuyo kelimeleri baya var ama kendini ifade edemiyor acaba küçükken kendimi sikmasiyla ilgili olabilir mi diye korktum şimdi 
tarafından
Ay bilmiormki hicbsey demedi canim takip et 15 gun gun say yaz ne kdar yapio günde die ellerini yumruk  yapip kendini sıkıyor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 246 göst.
0 oy
3 cevap 262 göst.
24 Kasım 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 146 göst.
6 Kasım 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,560 cevap

366,955 kullanıcı

...