0 oy
199 göst.
Diğer kategorisinde (777 puan) tarafından
Oğlum 15 aylık doğdu doğalı sağ gözünden göz yaşı akıyor sürekli 2 doktora götürdüm ikisi de ameliyat dedi varmı başına gelen yaşayan 

3 Cevaplar

0 oy
(448 puan) tarafından
Evet göz kanalı tıkalı 1 yaşına kadar kendiliginden masajla acilmayanlari ameliyat yapiyolar.  Ameliyati kolaymış aslinda tam ameliyat değil küçük Bi operasyon telle aciyolar. Oglumdada vardı yenidogan kontrolünde doktor söyledi çok şükür merhemle masajla gecti. 
(777 puan) tarafından
Ne güzel sizinki geçmiş rabbim şifa versin tüm hastalara
-Reklam-
0 oy
(826 puan) tarafından
Goz kanali tikali olabilir bizim komsununda oyleydi kolay olmustu ameliyati suan 12 yasinda gayet iyi canm korkma
(777 puan) tarafından
Teşekkürler
0 oy
(5,587 puan) tarafından
1 yaşına kadar açılmazsa operasyon uyguluyorlar. İhmal etmeyin yaptırın. Zor bişey değil zaten 
(777 puan) tarafından
Malesef hala devam ediyor yatircam mecbur ama nasıl oluyor uyutuyorlr mi aç mi kalması gerekiyor bunları merak ediyorum bilginiz var mı
(5,587 puan) tarafından
Bildiğim kadarıyla aç olmasına falan gerek yok. Küçük olduğu için zaten narkoz falan verilmiyor. Uyku şurubu verip uyutuyorlar ip gibi ince bir aletle damara girip açıyorlar. Toplam 15-20 dakika falan sürüyor. Hiç gerilmenize gerek yok
(777 puan) tarafından
İnşallah canım sagolasin anne yüreği işte ister istemez korkuyor insan
(5,587 puan) tarafından
Tabiki öyle. Allah beterinden korusun bunlar gelir geçer

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 131 göst.
0 oy
6 cevap 355 göst.
19 Ocak 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Metehannyksl (27 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 130 göst.
3 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Pelin1 (921 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 142 göst.
3 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde ahsenguzel61_ (153 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,644 soru

24,671,713 cevap

367,291 kullanıcı

...