0 oy
226 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (3,855 puan) tarafından
Robottan geçirince kabuklarını soyuyor musunuz bebeğim var dograyamam çünkü kabuğunu soymadan koysam yerken ağza gelir mi

4 Cevaplar

0 oy
(2,568 puan) tarafından
Biz soyuyoruz . Teyzem ananem soymuyor. Ananemin geçen seneki kavanozundan yedim kabuk falan gelmedi
-Reklam-
0 oy
(2,563 puan) tarafından
Gelmez çok kalın kabuklu değilse domates
0 oy
(16,109 puan) tarafından
Ben yaptim canim ablamda her sene oyle yapiyor hic gelmiyo valla. 4e boldum attim cektim hemen kaynattim doldurdum hic bisey olmuyo valla
0 oy
tarafından
Annem soyuyor 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 484 göst.
9 Eylül 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Alfa anne. (688 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,612 göst.
3 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,865 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 247 göst.
24 Ağustos 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Manolyam (3,761 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,825 soru

24,674,406 cevap

367,449 kullanıcı

...