Eşin haklı annenin keyfini beklersen daha çok beklersin , evde oturacak olsaydın kendi evinde de otururdun gez toz memleket özlemi gider
Anan aynı ben .sağlık ocağı karşımda 10 günde vuracağım iğneleri iki haftadan fazla zamana yaydm çok usengecim dışarı çıkıp gelmek üstünü giymek bana zor geliyor eşin haklı çok gez.kardesim de gelir diyorsun e gelsin ha annen ha kardesin
1,512,264 soru
24,666,931 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın