Bende olsam konuşmazdım sanırım çok kötü yani tek başına kalmışsın. Eşinin ailesi neden destek olmadı?
1,512,701 soru
24,672,741 cevap
367,358 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın