Merhaba kizlar oğlum 10 gün sonra 4 aylık olacak . Elhamdülillah görünürde hiç bir sıkıntısı yok . Emmesi güzel anne sütü alıyor bu arada . Ama bugün dışkısı bana tuhaf geldi . Normal mi sizce bu ?
Mukuslu gibi canım. Enfeksiyon olabilir. Hastaneye gidin. Geçmiş olsun .
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın