Diyarbakır otogarinda bekliyorum asko yolcularıoyle bi yazdım ki sanki şoför benim sjsjsjs
Ohhh afiyet olsun GIRANICIM)
Bende içtim iki posta ama cekmedim ama sana bi kahve sözü gonderem
Afiyet olsun canım,bizde durum bu :)
Afiyet olsn canm bizde kahvaltı yaptk dolaşıyorz
1,512,298 soru
24,667,316 cevap
367,059 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın