Diyarbakır otogarinda bekliyorum asko yolcularıoyle bi yazdım ki sanki şoför benim sjsjsjs
Ohhh afiyet olsun GIRANICIM)
Bende içtim iki posta ama cekmedim ama sana bi kahve sözü gonderem
Afiyet olsun canım,bizde durum bu :)
Afiyet olsn canm bizde kahvaltı yaptk dolaşıyorz
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın