Benim 3 yaşında 2 kedim var. Onların kendilerine ait odası var balkonlu korumalı. Diğer odalar açık ve korumalı değil o yüzden onlara özel yaptık oraya .şimdi 1 ay var doğuma eşim tras ettirleim diyor kıl döküyorlar diye. Bende doğuma yakın bir daha iç dış yaptıralim zaten odalarindan çıkmıyorlar dedim. Siz neler yaptınız bana fikir verir misiniz. Gerçekten de aşırı derece tüy dokuyorlar acaba vitamin falan mı alsam azalır mı.
1,512,559 soru
24,670,821 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın