Evin heryerinden cikiyorlar. Vallaha biktim. Ufacik ufacik geziniyorlar neye geliyor acaba bilemedim1 hafta 10 gundur var ozellikle oturma odamda cok fazla
Susam böceği bu bizim evdede var ama dışarıdan geliyor çünkü balkonumda ve camımın önünde görüyorum illet böcek ya geçen seneden beri yazları başıma bela oluyor ama artık alıştım elime alıyorum atıyorum
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın