Kizlar test yaptım ama negatif çıktı ama adetim 6 gün gecikti ve testi sokup baktım orda bı çizgi var anlayamadim
Valla kadın testi sökmüş helal olsun.
Neden söktün ki testi tekrar test yap
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın