Kizlar test yaptım ama negatif çıktı ama adetim 6 gün gecikti ve testi sokup baktım orda bı çizgi var anlayamadim
Valla kadın testi sökmüş helal olsun.
Neden söktün ki testi tekrar test yap
1,512,677 soru
24,672,212 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın