Sana her Zaman geliyorsa hiç sorun değil ama her zaman gelmiyorsa ayıp etmişsin en azından diyebilirdin abla sende Bir şeyler yap elinin lezzeti ayrıdır falan maksat gönlü olsaydı ben asla yapamazdım ya
Bunda birşey yok karşı taraf anlayışlı olması gerek
1,512,674 soru
24,672,172 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın