Merhaba kızlar 6+2 haftalık hamileyim kadın doğum doktoru bunu verdi devlet karşılamıyor eczanede 77 TL devletin karşıladığı vardı bunu aldım yazdı diye arasındaki fark nedir dedim bunun etkisi bir tık iyi dedi eczacı kullanan varmı?
1,512,324 soru
24,667,770 cevap
367,081 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın