Merhaba kızlar 6+2 haftalık hamileyim kadın doğum doktoru bunu verdi devlet karşılamıyor eczanede 77 TL devletin karşıladığı vardı bunu aldım yazdı diye arasındaki fark nedir dedim bunun etkisi bir tık iyi dedi eczacı kullanan varmı?
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın