Bizdede şu an o muhabbet dönüyor.
Beraber yaşıyoruz.Her sene Haziran'da Diyarbakır'dan kocaeliye gidiyorum annemlere.Kaynanam şimdiden derdine düşmüş çok kalmayacaksin diye.Allahtan eşim bişey demiyor.Hep 20 gün diye cikiyorum evden 2 aya yakın kalıp geliyorum
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın